Sūdzības veidlapa

Lūdzu, izmantojiet tālāk norādīto veidlapu.

  1. Norādiet sava pasūtījuma numuru, savu informāciju, sūdzības iemeslu un vēlamo risinājuma veidu.
  2. Veidlapai pievienojiet sūdzībā norādīto izstrādājumu un to etiķešu fotoattēlus.
  3. Ja iesniedzat sūdzību par produktu bojājumiem pārvadāšanas laikā, lūdzu, pievienojiet arī bojājumu protokolu. To var pierakstīt kopā ar kurjeru savākšanas laikā. Ja bojājums nebija redzams saņemšanas brīdī, to varat sastādīt 7 dienu laikā pēc piegādes. Lai sazinātos ar kurjeru, sazinieties ar tā pārvadātāja uzticības tālruni, kurš bija atbildīgs par piegādi. Ja lēmums ir pozitīvs un ir nepieciešams saņemt reklamēto preci, Atgriešanas un sūdzību departaments nosūtīs jums pavadzīmi, ko uzlikt uz sūtījuma.
    Jūs varat arī pats nosūtīt sūtījumu atpakaļ uz norādīto adresi:
    MONDEX Atgriežu un sūdzību departaments.
    Towarowa 17
    10-416 Olština
  4. Lūdzu, nostipriniet sūtījumu transportēšanai.
  5. Sūtījumam jāpievieno aizpildīta un parakstīta sūdzības veidlapa.
  6. Mēs darām visu iespējamo, lai jūsu sūdzību izskatītu 24 stundu laikā. Maksimālais sūdzības izskatīšanas laiks ir 14 dienas.
  7. Ne ilgāk kā 14 dienu laikā jūs saņemsiet jaunus produktus vai jums tiks atmaksāta nauda. Mūsu mērķis ir atrisināt sūdzības 5 dienu laikā.
izvēles
Iekraušana...