Biežāk uzdotie jautājumi

Jautājumi un atbildes

Kāds ir pasūtījumu izpildes laiks?

Visi pasūtījumi tiek sagatavoti nosūtīšanai 24 stundu laikā. Ja pasūtījums ir iesniegts sestdienā, svētdienā vai svētku dienā, piegādes laiks tiek rēķināts no nākamās darba dienas. Piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētā piegādes veida. Paredzamais piegādes datums ir norādīts pasūtījuma veikšanas laikā, izvēloties piegādes veidu.

2. Kā tiek piegādāts mans pasūtījums?

Mēs sadarbojamies tikai ar labākajiem kurjerpasta uzņēmumiem. Mūsu partneri ir DHL, DPD, GLS, InPost, Poczta Polska, Orlen Paczka un Suus. Jūs varat saņemt savu pasūtījumu arī personīgi mūsu veikalos Olštinā un Ostródā. 3. Pasūtījumu var saņemt arī personīgi.

Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu?

Mēs pieņemam maksājumu kartes, tūlītējos maksājumus un BLIK. Jūs varat arī samaksāt par savu pasūtījumu skaidrā naudā kurjeram vai Blik pakomātā.

4. Kā produkti tiek iepakoti?

Katru produktu pirms nosūtīšanas rūpīgi pārbauda vismaz divi cilvēki. Pēc tam tas tiek nostiprināts ar burbuļplēvi un elastīgu plēvi. Katra kartona kārba ir pildīta ar perforētu kartonu. Visbeidzot, iepakojums tiek ietīts ar papildu burbuļplēves un stretch plēves kārtu. Uz iepakojuma tiek uzlīmēta lente ar brīdinājumiem un informāciju par saturu.

5. Kā izvēlēties produkta krāsu?

Ja izstrādājuma attēlā redzami vairāki dizaini vai krāsas, izvēli var izdarīt, ierakstot komentāru pasūtījumā trešajā procesa posmā.

6. Vai es varu pieprasīt, lai produkti tiktu iesaiņoti dāvanu iesaiņojumā?

Protams, par papildu samaksu mēs iesaiņosim jūsu pasūtījumu dekoratīvā papīrā un pievienosim jūsu piezīmi.

7. Kur es varu atrast čeku vai rēķinu?

Katram pasūtījumam mēs izsniedzam rēķinu ar jūsu vārdu un uzvārdu vai PVN maksātāja numuru un nosūtām to pa e-pastu.

8. Vai es varu atgriezt preces?

Neatkarīgi no tā, vai esat patērētājs vai uzņēmuma īpašnieks, jūs varat atgriezt izstrādājumus bez iemesla 30 dienu laikā. Lielākās daļas izstrādājumu atgriešana patērētājiem ir pilnīgi bez maksas.

9. Vai man ir jāsedz izmaksas saistībā ar pretenziju?

Sūdzības iesniegšana ir pilnīgi bez maksas. Viss, kas jums jādara, ir jāaizpilda tiešsaistes pieteikums, kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.

10. Vai jūs pārdodat B2B?

Mēs aicinām arī uzņēmumus pievienoties mums. Visa informācija ir pieejama sadaļā Partneri.

Iekraušana...