Produktu filtrēšanas un šķirošanas principi

Produktu filtrēšana

Filtrēšana ļauj lietotājam samazināt sarakstā esošo preču skaitu, izslēdzot produktus, kas neatbilst noteiktiem kritērijiem. Šī funkcija savukārt ir noderīga klientiem, kuriem jau ir priekšstats par to, ko viņi meklē. Lai gan šķirošanas opcijas var būt vienādas visām veikala kategorijām, ar filtrēšanu viss ir citādi. Filtrēšanas kritērijiem jābūt specifiskiem katrai kategorijai. Ir vērts ieviest filtrēšanu savā tiešsaistes veikalā, jo pārāk plaša izvēle var pārsteigt klientus. Ir grūtāk salīdzināt un izvēlēties vienu no 100 produktiem nekā vienu no 10. Turklāt, izmantojot filtrus, tiek parādīti produkti, kas visvairāk atbilst klientu vēlmēm. Samazinot produktu izvēli, palielinās konversijas rādītājs. Turklāt, samazinot laiku, kas nepieciešams, lai atrastu pareizo produktu, tiek paātrināta darījuma pabeigšana.

Produktu šķirošana

Produktu šķirošana pēc konkrētiem kritērijiem var būt īpaši noderīga lietotājiem, kuri vēl nav pārliecināti, ko viņi meklē. Atšķirībā no filtrēšanas, tas nenozīmē produktu izslēgšanu no saraksta, bet gan noteiktu to parādīšanas secību. Kāpēc tiešsaistes pircējiem vispār ir nepieciešama šķirošanas funkcija? Pirmkārt, iepirkšanās procesa sākotnējā posmā viņiem ne vienmēr ir skaidras vēlmes, kam produktam būtu jāizceļas, un viņu ierobežojumi, tostarp budžets. Aplūkojot sašķiroto sarakstu un redzot, kas ir pieejams veikalā, viņi bieži vien ir gatavi grozīt savus sākotnējos pieņēmumus. Dažkārt viņi nevēlas izmantot filtrus, kas izslēdz produktus, kuri neatbilst definētajām īpašībām, lai viņi nepalaistu garām nevienu piedāvājumu. Filtrus var neizdoties izmantot arī tad, ja lietotājs nav pārliecināts par īpašībām, kādām vajadzētu būt meklētajai precei. Īsāk sakot, šķirošana ļauj skatīt visus kategorijas produktus, bet pēc noteiktas atslēgas.

Šķirošanas iespēju piemēri: visbiežāk pirktais, produkta pieejamība, nosaukums un cena.

Iekraušana...