Kampaņas "Cream House iesaka" noteikumi un nosacījumi

1. AKCIJAS ORGANIZATORS

  1. Prasības organizators ir interneta veikals Inspi by Mondex, kas darbojas tīmekļa vietnē www.sklep.mondex.pl, kura īpašnieks ir MONDEX Anna i Jerzy Affek Spółka Jawna ar juridisko adresi Olštinā, Towarowa 17, 10-416 Olština (turpmāk tekstā - Mondex), reģistrēts Valsts tiesu reģistra Uzņēmumu reģistrā, ko uztur Olštinas rajona tiesa, Valsts tiesu reģistra 8. ekonomikas nodaļa, ar KRS numuru: 000005755, REGON numura turētājs: 51028674000000, NIP numurs: 7391010198.
  2. Sazināties ar interneta veikalu var, zvanot pa tālruni +48 792 969 999 (no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9.00 līdz 21.00), rakstot e-pastu uz adresi sklep@mondex.pl vai izmantojot kontaktformu, autorizējoties veikala tīmekļa vietnē esošajā klientu panelī.

2. TEHNISKIE NOSACĪJUMI

  1. MONDEX pārdod preces, izmantojot organizētu tiešsaistes veikalu internetā. Pārdošanā tiek iekļautas preces, kas pieejamas MONDEX izplatīšanas tīklā.
  2. Lai izmantotu interneta veikalu, pārlūkotu tā preču klāstu un veiktu pasūtījumus, ir nepieciešami šādi nosacījumi:
    - dators ar piekļuvi internetam un tīmekļa pārlūkprogramma, piemēram, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera;
    - aktīvs e-pasta konts.

3. NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

  1. Pasūtījumi tiek pieņemti tīmekļa vietnē www.sklep.mondex.pl.
  2. Lai noslēgtu līgumu, ir jāiesniedz pasūtījums.
  3. Kad klients ir izvēlējies preces, noklikšķiniet uz ikonas "PIEVIENOT KASKO".
  4. Prece tiek pārvietota uz iepirkumu grozu.
  5. Ja Klients vēlas turpināt iepirkties, viņš/viņa grozā var pievienot vēl citas preces.
  6. Ja klients vēlas pabeigt iepirkšanās procedūru, noklikšķiniet uz ikonas "IET UZ GROZĪTKU" vai noklikšķiniet uz ikonas "Iepirkumu grozs", kas atrodas lapas augšpusē.
  7. Atrodoties iepirkumu groza lapā, ievadiet pasūtītās preces nosūtīšanai nepieciešamos datus.
  8. Pēc datu ievadīšanas laukā "PIRKT" jāievada saņemtais atlaides kods.
  9. Pircējs veic pirkumus, izveidojot kontu vai pieslēdzoties interneta veikalam INSPI by MONDEX, pateicoties kam pircējs iegūst piekļuvi tādām papildu iespējām kā: pasūtījumu vēsture, iespēja pārbaudīt, kādā stadijā ir pēdējais veiktais pasūtījums, iespēja saņemt aktuālo informāciju par precēm no interneta veikala MONDEX.
  10. Pēc adreses datu ievadīšanas noklikšķiniet uz ikonas " SAVE", un parādīsies pieejamie maksāšanas veidi. Pēc maksājuma metodes izvēles noklikšķiniet uz ikonas "APSTIPRINĀT PIRKUMU".
  11. Izvēloties maksājumu "Maksāt ar piegādi", apstipriniet pasūtījuma vērtību, noklikšķinot uz ikonas "CONFIRM PURCHASE".
  12. Izvēloties maksājumu "Maksāt ar PayU.co.uk", jums ir jāizvēlas banka, ar kuru vēlaties maksāt, vai kredītkartes izdevējs (Visa/MasterCard), un pēc tam jānoklikšķina uz ikonas "PAY FOR THE PURCHASE".
  13. Piezīme: Ja esat izvēlējies "Maksāt ar PayU.pl" kā apmaksas veidu par preci, maksājuma rīkojums jāveic uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas. Ja maksājums netiks saņemts darījuma starpnieka (PayU.pl pakalpojuma) kontā 7 darba dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas (ar darba dienu šajos noteikumos tiek saprasta katra nedēļas diena, skaitot no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot sestdienas un svētdienas, kā arī dienas, kas atzītas par svētku dienām), pasūtījums netiks apstrādāts un līgums tiks uzskatīts par neslēgtu. Šādā situācijā jūs varat atkārtoti iesniegt pasūtījumu un izvēlēties citu maksājuma veidu. Ar bankas pārskaitījumu vai kredītkarti apmaksāta pasūtījuma apstrāde sākas pēc tam, kad ir saņemts maksājums par precēm. Ja ir nepieciešams labot vai mainīt maksājuma veidu pakalpojumā "Maksāt ar PayU.pl ", noklikšķiniet uz ikonas "Mans konts" un pēc tam izvēlieties opciju "PASŪTĪJUMA DETAĻI", lai pārslēgtos uz opciju "Maksāt vēlreiz ar PayU".
  14. Jebkurā pasūtīšanas procesa posmā jūs varat atcelt pasūtījumu, pārtraucot soļu veikšanu un izejot no pasūtīšanas apakšlapas. To var izdarīt vairākos veidos: piemēram, noklikšķinot uz ikonas, kas tiek izmantota, lai atgrieztos iepriekšējā lapā, vai noklikšķinot uz jebkuras apakšlapas (vai produkta), kas atrodama veikala tīmekļa vietnē. Pasūtījums, kuru klients nav pabeidzis, tiks automātiski atcelts.
  15. Uz klienta norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts e-pasts, kas apstiprina klienta pasūtījuma saņemšanu. E-pasta vēstulē Klients saņems personalizētu pasūtījuma numuru, kura norādīšana cita starpā ļauj noteikt pasūtījuma statusu.

4. DARBĪBAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

  1. Katrs reģistrēts Klients atlaižu kodu var izmantot tikai vienu reizi.
  2. Atlaide tiek aprēķināta no preču cenām un neattiecas uz piegādes izmaksām.

5. ATLAIDE

  1. Akcija ilgst no 2017. gada 30. janvāra no plkst. 00:01:00 līdz 2017. gada 5. februārim līdz plkst. 23:59:00.

CITI NOTEIKUMI

  1. Visos citos jautājumos piemēro veikala noteikumus un reglamentu.

AKCIJAS NOTEIKUMU PUBLIKĀCIJAS DATUMS: 2017. gada 30. janvāris

Iekraušana...